Reklamační řád
1. Základní ustanovení
1.1 Tento reklamační řád je součástí obchodních podmínek a upravuje práva a povinnosti smluvních stran v případě, že dodané zboží má vady. Práva z vadného plnění (reklamace) se řídí příslušnými právními předpisy České republiky, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2158 až 2173 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
1.2 Kupující má právo uplatnit reklamaci na zboží, které vykazuje vady, a to v souladu s tímto reklamačním řádem.
2. Záruka a reklamace
2.1 Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu 24 měsíců od data převzetí zboží, není-li stanoveno jinak.
2.2 Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené běžným užíváním nebo na vady vzniklé nesprávným používáním, nedodržováním pokynů k údržbě, mechanickým poškozením nebo vystavení extrémním podmínkám.
3. Postup při výměně zboží
3.1 Pokud si přejete vyměnit zboží za jinou velikost, barvu nebo jiný model, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@lapaya.cz s uvedením čísla objednávky a požadovaného zboží na výměnu.
3.2 Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a s původními visačkami a obalem. Výměnu zboží je možné uplatnit do 14 dnů od převzetí zásilky.
3.3 Náklady na vrácení zboží nesete vy, zákazník. Náklady na zaslání nového zboží hradíme my.
3.4 Jakmile obdržíme vrácené zboží, budeme vás informovat a co nejdříve vám zašleme požadovanou výměnu.
4. Postup při uplatnění reklamace
4.1 Pokud zboží vykazuje vady, má kupující právo na reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím emailu na adresu info@lapaya.cz.
4.2 Kupující je povinen při uplatnění reklamace do emailu připojit doklad o koupi (fakturu), vyplněný formulář pro reklamaci zboží a pokud možno i fotodokumentaci závady na produktu.
4.3 Pokud kupující zašle fotodokumentaci závady a reklamace bude schválena, budeme náklady na dopravu reklamovaného zboží hradit my.
4.4 Pokud kupující nepošle fotodokumentaci, může zboží odeslat na naši adresu. Po doručení zboží k nám provedeme kontrolu a následně vás e-mailem informujeme, zda je reklamace uznána jako oprávněná.
4.5 Zboží musí být vráceno čisté, včetně veškerého příslušenství, a pokud možno v původním obalu.
5. Vyřízení reklamace
5.1 Po přijetí emailu s potřebnými dokumenty a případně fotodokumentací nebo po doručení zboží na danou adresu vás budeme nejpozději do 3 pracovních dnů informovat o schválení reklamace.
5.2 Pokud obdržíte schválení reklamace a zároveň jste poskytli fotodokumentaci závady, zašleme vám kód na dopravu přes společnost Zásilkovna. V tomto případě hradíme veškeré náklady na dopravu my.
5.3 Pokud reklamaci uznáme jako neoprávněnou, zboží vám bude následně vráceno.
5.4 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, není-li dohodnuto jinak.
5.5 Jestliže je reklamace uznána jako oprávněná, máte právo na opravu zboží, výměnu zboží, slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
5.6 Pokud je reklamace uznána jako neoprávněná, bude kupujícímu zboží vráceno na jeho náklady.
5.7 Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o uplatnění a vyřízení reklamace, včetně informací o opravě a její době, nebo odůvodnění zamítnutí reklamace.
6. Adresy pro vrácení či reklamaci zboží
6.1 Při jakékoliv nutnosti dopravy bude vše probíhat přes službu Zásilkovny. V aplikaci nebo při podání zásilky vložíte následující údaje:
- Jméno: LaPaya s.r.o.
- Tel.: +420 705 508 138
- E-mail: info@lapaya.cz
- Adresa pro zaslání zpět k prodejci: Cukrárna Vanilka, Drnovice 321, 683 04, Drnovice
- Odkaz na pobočku
7. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
7.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu a s veškerým příslušenstvím.
7.2 Náklady na vrácení zboží nese kupující, pokud se nejedná o oprávněnou reklamaci.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek našeho e-shopu.
8.2 Tento reklamační řád vstupuje v platnost dne 1.9.2024.